marți, 13 septembrie 2011

Paul Andronic - campion la grupa H




Clasat pe poziţia secundă la Ranca, Paul Andronic, campionul grupei H - a obţinut cea de-a 12-a victorie. Etapa nu a fost însă una uşoară pentru acesta, în ciuda rezultatului bun, el începând cu noi probleme la sistemul de răcire. “În primele urcări am avut probleme cu etanşeitatea sistemului de răcire, astfel că am ales să nu iau startul în cea de-a doua manşă de antrenamente” a explicat Andronic. Problema a fost însă depistată, iar pilotul Autotehnica a putut lua startul fără emoţii în manşele de concurs. Cu toate acestea, el nu a fost lipsit de necazuri până la final, desfacerea unui furtun compromiţând urcarea din manşa a doua. “În prima urcare am mers pe cartea siguranţei, vrând să înscriu un timp care să ne garanteze un loc bun. Am vrut să forţez în manşa a doua, însă un colier de la furtunul turbocompresorului s-a desfăcut şi am ratat complet urcarea. Este un rezultat bun în cele din urmă, suntem mulţumiţi, am obţinut şi victoria la echipe, iar Ştefan a câştigat la juniori” a precizat Andronic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu